English
Начало Програма Лектори Регистрация Партньори Спонсорство Кога и къде? Презентации Галерия Контакти

Четвъртък /15 май/

14.00 – 14.45 Уъркшоп „Управление на екипи при ограничени възможности” I част
Водещ: Саймън Харис, управляващ директор, International House Sofia
14.45 – 15.15 Кафе пауза
15.15 – 16.00 Уъркшоп „Управление на екипи при ограничени възможности” II част
Водещ: Саймън Харис, управляващ директор, International House Sofia
16.00 – 16.15 Кратка пауза
16.15  - 17.45 Време да се запознаем I част - Playback театър “Тук и сега”

19.00 Вечеря
20.30 Време да се запознаем II част - организиран нетуъркинг



Петък /16 май/

08.30 - 09.00  Регистрация
09.00 – 09.15
Откриване

Панел „Управление на екипи“

Спонсор на панела:  

09.15 – 10.00 Гъвкавият екип - как да изградим екип, който оцелява и успява под високо напрежение        
Лектор: Пол Дейл-Харис, консултант, Dale Harris Consulting
10.00 – 10.15 Q&A
10.15 - 10.45 Virtual Power Teams – Как да изградим и ръководим виртуален екип
Лектор: Петър Иванов, лектор и коуч
10.45 – 11.00 Q&A
11.00 – 11.30 Кафе пауза
11.30 – 12.00 Симбиоза на процесни и проектни екипи в развитие на човешкия капитал: Успешни примери
Лектори: Ваня Кънева, директор Човешки ресурси, ЧЕЗ България
                Мария Щепанкова, мениджър Проекти, ЧЕЗ България
12.00 - 12.15 Q&A

12.15 – 13.15 Обяд

Панел „Управление на знанието“

13.15 – 13.30 Порция тонус
13.30 – 14.00 Разработване на стратегия за управление на знания - предизвикателства и инструменти
Лектор: доц. Елисавета Гурова, СУ „Св. Климент Охридски“
14.00 – 14.15 Q&A
14.15 – 14.45 Управление и споделяне на знание през граници– практиката на denkstatt
Лектор:  Златина Михайлова, мениджър „Организационно развитие“, denkstatt
14.45 – 15.15 Управление на знанието отвъд работното време и офис пространството
Лектор: Мирослав Долапчиев, управляващ съдружник, Ай Би Ес България
15.15 – 15.30 Q&A
15.30 – 16.00 Кафе пауза
16.00 – 16.45 Методологията „Knowledge Pills“ („Хапчета знание“) или как се създава социална среда за учене
Лектор: Филипе Карера, лектор и обучител
16.45 – 17.00 Q&A
17.00 – 17.45 А след това накъде? /Дискусия за кариерните възможности пред специалистите по човешки ресурси/
Участници: Евгения Георгиева, консултант, тренер и коуч, Талънт Линк България
                   Надежда Томова, консултант ЧР, хонорован доцент
Модератор: Мария Шишкова, ЕЙМС Хюман Кепитал
17.45 – 18.30 Как Слави Трифонов управлява своя успешен екип?
Лектор:
Слави Трифонов


Паралелни рекламни сесии:

10.15 - 10.45
Ако английският е ключът към международния успех, нека го приемем по-сериозно /работен език: английски/
Презентатор: Питър Аштън, директор "Обучение по английски", Британски съвет България

11.30 - 12.00 Оценка на длъжностите или конят пред каруцата - методологията на MERCER
Презентатор:
Камен Атанасов, мениджър за България, Грейн, официален представител на MERCER

13.15 - 13.45 Използване на компетентностния подход и софтуерния продукт ТАЛЕО при управлението на хора
Презентатор: Красимир Георгиев, д-р по ик., директор ЧР и ЕП, ТБИ Инфо ООД


14.15 - 14.45 Качествен английски = Успешен бизнес Как да сте сигурни, че служителите имат добро ниво на английски език? Отговорът е Aptis, новият тест на Британски съвет!
Презентатор: Антоанета Йорданова, мениджър Бизнес развитие за Aptis за Европа

15.00 - 15.30 Добавената стойност за компанията от едно креативно работно пространство
Презентатор
: Валери Димитров, Мениджър, БЕНЕ София

17.00 - 17.30 SHRM: Световно признат сертификат за ЧР специалисти и мениджъри. Предимствата да си част от Световната организация за управление на човешките ресурси
Презентатор: Георги К. Първанов, регионален мениджър, OD&M Consulting


20.00
Гала вечеря


Събота /17 май/

09.45 – 10.00
Порция тонус
10.00 – 11.30 Майсторски клас „Управлението на знание от практическа гледна точка“
Водещи: Филип Рувре, регионален директор Аутсорсинг услуги, Адеко Груп, Майк Колинс, директор Управлявани услуги - HP, Адеко България
11.30 – 12.00 Ритуал за закриване

12.00
Обяд



Изложители:

           


©2021 bapm.bg. Всички права запазени.